2016. január 20., szerda

Szolgálat

"Te, Isten Gyermeke,azért teremtettél,hogy jó,szép és szent dolgokat teremts.Sose feledkezz meg erről."
(A csodák tanítása)


Ezt érzem már elég régóta.Gyerekkoromban mindig azt mondtam,ha kérdezték mi leszek,ha nagy leszek:virágkötő,lakberendező,vagy tanárnéni.És valóban így is lett.A virágboltot egy olyan helynek képzeltem el,ahová jó bejönni,ahol meghitt,családias hangulatban kapják meg a vevők a kívánságaikat.Ez sikerült is,mégis valamiért nem volt felhőtlen ez a 8 év.Különböző testi tüneteim mutatták,hogy nem egészen azt az utat járom,ami számomra a helyes.Körülbelül 4 éve fogalmazódott meg bennem először, nem biztos,hogy ez az élet értelme.A reggeltől késő estig tartó munka,pihenés nélkül.De mivel egy hatalmas megfelelési kényszer volt bennem,nem láttam addig más megoldást.Aztán egyszer csak elkezdtem vágyódni egy békés,boldog,szeretetteljes élet után.És csodák csodája,rövid időn belül változás állt be.Egyre jobban a saját érdekeim kerültek előtérbe,végre fontos lettem magamnak.Ennek az lett a végeredménye,hogy bezártam a boltot . Mindvégig éreztem,hogy jól döntöttem.A bezárástól máig tartó út önmagam megismeréséről szól.Azt kezdtem el közben érezni,hogy szolgálni szeretném az embereket valahogyan.Most úgy érzem megtaláltam,kialakítottam azt az énemet,aki erre alkalmas.Szolgálni szeretnék.Mióta ebbe az irányba haladok,telve vagyok energiával,testi tüneteim mindegyike megszűnt.
Minden foglalkozás szolgálattá válhat,ha szeretet hatja át.Ha engedjük,hogy egy titokzatos erő irányítson minket,szolgálatunk örömteli kalandot jelent majd nekünk is, és másoknak is.Egyszerűen csak kövessük az útmutatást.
A csodák tanítása számomra ez az útmutatás,mert egy olyan életet hoz el számomra,amire mindig is vágytam.
Szeretettel,

Eszter


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése