2016. január 24., vasárnap

Ki a jó tanító?

Ma elmentem egy önismereti előadásra,amit egy nagyon bájos fiatal lány tartott.Ő fiatal kora ellenére már szakképzett coach, Zumba oktató, második diplomáját szerzi éppen tanítóként,szóval egy példás életű fiatal lány.
Elég sokan kíváncsiak voltak önismereti előadására,ami nagyon jól sikerült. Nekem is és szerintem a többieknek is voltak felismeréseik általa.
Az egyik résztvevővel beszélgettük,hogy ilyen fiatalon lehet-e valaki hiteles,hiszen ahhoz,hogy jó tanító legyen valaki, nagy tapasztalatra van szükség és az csak a korral jön meg, ha megjön.
Szerintem viszont nagyon is jó az, ha  valaki ilyen fiatalon vállalkozik arra,hogy megvalósítsa az álmait és ezt tovább is szeretné adni.Ugyanis mindannyian tanítói vagyunk egymásnak.Az,hogy kinek melyik tanítás jön be, az egyéni.Végül minden út ugyanoda vezet:önmagunkhoz,belső középpontunkba,ahol fellelhetjük isteni fényünket,hogy aztán ezt másokban is felfedezhessük.
Sára,mert így hívják a fiatal lányt, egy olyan példa a korosztálya számára,aki nagy segítség lehet azoknak, akik szintén keresik az álmaikat.
Örülök,hogy vannak ilyen fiatalok,akik tesznek önmagukért,társaikért,mert a mai világban minden ilyen cselekedet nagy kincs.Sok Sárára lenne szükség!
De a mai világban az is jó,hogy ugyanezt minden korosztályban megtalálhatjuk.Vagyis mindenki megtalálhatja a maga segítőjét egy személy, egy csoport, egy könyv, egy iskola, egy tanfolyam vagy hobbi kapcsán.És biztos vagyok benne, ha készen áll a tanítvány megjelenik a mester is.
Sok szeretettel,
Eszter


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése