2016. január 25., hétfő

Isten mindenhol jelen van

"Isten mindenhol jelen van.A templomban is."

Ezt az idézetet egy régebbi naptárban olvastam.Ebben a két mondatban benne van minden.Azóta sok mindenről megváltozott a véleményem,annyira igaznak találtam ezt.
Isten mindenhol jelen van.
Ez megnyugvással töltött el,mert a már korábban leírt bűntudatom erre is vonatkozott.
Vajon, ha nem járok templomba,akkor bűnös vagyok?
De ha a Jóisten mindenhol ott van,akkor nekem nem kell egy konkrét helyre mennem,ha találkozni akarok vele.Ha akarom, jelen van az otthonomban,az autómban,a munkahelyemen és mindenütt ahol szeretném.
Aztán később még másra is rájöttem.Ezekre a helyekre, mármint az otthonomba, az autómba, a munkahelyemre azért tud eljönni,mert a Jóisten mindenkiben benne lakozik.A saját hasonlatosságára, nagyon nagy szeretettel teremtett meg bennünket embereket.
A külsőségek nem számítanak.Nem számít ki milyen,milyen élete van,milyen tulajdonságai vannak,belül egyek vagyunk.Mindenkinek más és más feladatai vannak életében,amit csakis ő és a Jóisten tud.Minden élet egy remekmű Isten tervében.Mi nem tudhatjuk,hogy a saját vagy mások élete miért alakul úgy,ahogy.A tanulási lehetőség mindenki számára egyedi.Ha el tudjuk ezt fogadni,akkor egy olyan fajta szabadságot élhetünk meg,ami egy minőségibb élet alapja lehet.
A feladatunk ezzel kapcsolatban,hogy segítsük egymást ezen az úton legjobb tudásunk szerint.Tehát ne az ítéleteinkkel,hanem szeretetünkkel segítsük át szeretteinket, barátainkat vagy akár idegeneket a nehézségeiken.Ha így teszünk, meg fog változni a világ.

Szeretettel,
Eszter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése