2016. január 20., szerda

ÖnMAGunk megismerése

ÖnMAGunk megismerése
Sokan fordulnak hozzám ilyen-olyan ügyekben.Legtöbbször azt kérdezik:mit tegyek a párommal,a barátnőmmel,a szüleimmel,egy idegennel,mert ezt és ezt teszik.Miután meghallgatom,hogy mi történt és mi a probléma,a válaszom mindig az,hogy ővele nem kell tenni semmit,mert a másikat nem lehet megváltoztatni.Az aki bármit is tud tenni és változtatni a kialakult problémán mindig mi vagyunk.Amíg a másik embert,a körülményeket vagy egyéb dolgokat okolunk,addig sajnos nem lesz változás.
Önmagunk változtatásához nagy mértékű őszinteségre van szükségünk.Ez nem mindig könnyű,sőt kifejezetten nehéz is tud lenni olykor.Mikor én kezdtem meg ezt a fajta változtatást az életemben,nagyon sokszor ellenkeztem én is belül ez ellen,hiszen szinte fizikai fájdalmat éreztem,mert úgy gondoltam,hogy a másik ember az oka mindennek,ami történik.
Az évek múlásával egyre őszintébb lettem magamhoz,már nem a másik embert okoltam feltétlenül mindenért,hanem megnéztem,hogy én mivel tudok változtatni a kialakult helyzeten,nekem mi a felelősségem.A tetteinkért való felelősség vállalás és az őszinteség aztán elvezet bennünket odáig,hogy már mi magunk kezdjük kutatni a miérteket.Ki vagyok én,miért vagyok itt a földön?Ezek a kérdések mindenkiben elhangoznak előbb utóbb.Ha már itt tartasz,nagyon jó úton haladsz egy békés,boldog és szeretetteljes élet felé,ahol ítélkezés és bűntudat helyett,a szeretetteljes elfogadás lesz része a mindennapjaidnak.Szóval érdemes időt és energiát szánni arra,hogy megismerd és megszeresd magadat,mert ez a létezésünk alapja.Ezt a szeretetet mindannyian megkaptuk születésünkkor,csak a körülmények,a bántalmak,fájó események arra ösztönöztek bennünket,hogy elzárjuk magunkat a szeretet áramlása elől.Most én arra biztatlak benneteket,hogy nyissátok meg újra önmagatokat a szeretet előtt,mert ez az ami elmulaszt minden fájdalmat,ítélkezést,hogy újra az lehess, aki mindig is vágytál lenni:
ÖNMAGAD!
Szeretettel,
Eszter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése