2016. január 20., szerda

Eszti és a főzés:-)))))

Nőkhöz intézett tipikus kérdések egyike:"és tudsz főzni?"
Az én válaszom erre mindig az volt, hogy tudok, csak még nem próbáltam.Persze ez vicces és mindenki jót nevetett is rajta.De most,hogy az életem úgy alakult,hogy tényleg főzök,nagyon örülök,hogy ezt mondogattam annak idején.Ugyanis az elménk elhiszi,amit mondunk.És ha én azt mondom,hogy tudok főzni,akkor tudok is.Ez most be is bizonyosodott.Főzök és állítólag jól főzök.Én is érzem,hogy könnyedén megy.
Azért írtam le ezt,mert az elménk valóban így működik.Amit beprogramozunk gondolatainkkal vagy szavainkkal az meg is történik.Mindegy,hogy negatív vagy pozitív dolgokat állítunk,az úgy lesz.
Vagyis érdemes pozitív gondolatokat gondolnunk, pozitív szavakat kimondanunk,mert ezzel teremtjük meg jövő életünket.
Szóval,ha kérdezik tőletek,hogy tudtok-e főzni, a válasz:tudok,csak még nem próbáltam!!!!

Szeretettel,
Eszter



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése